Het gouden licht en passen, passen ..... - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu Het gouden licht en passen, passen ..... - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu

Het gouden licht en passen, passen .....

Door: Marjolein, Iris en Tjerk

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Iris

25 Juli 2009 | Vietnam, Hoi An

Lekker gezwommen. Later om 10 uur moesten we naar de klerenwinkel. We moesten om 16.00 terug komen want er moesten knopen op. Later gingen we terug naar het hotel Greenfield. Toen gingen we even zwemmen en later een watermeloen gegeten. Later gingen we terug naar de kledingwinkel. Het paste en we kregen alles wat we hadden bestelt.
Groetjes, Marjolein

Naar de klerenwinkel al 2 keer en het pasde wel papa zijn klerenwinkel en klerenwinkel en klerenwinkel en klerenwinkel maar het eten was goed.
Groetjes van Iris

Het is even vroeg opstaan maar dat heb ik er wel voor over om het prachtige gouden uur om mooie foto's te maken. Iris wilde eigenlijk mee, maar ze lag nog zo lekker te slapen, dat ik stilletjes uit onze kamer ben geslopen. Na een kort ritje achterop de brommer, kwam ik in de oude stad aan. Eigenlijk nog iets te laat, maar het licht was erg mooi. Prachige markttafrelen geschoten en ook bij de rivier mooie kiekjes gemaakt. Het is 's morgens al wel snel warm, dus enige aanvulling met water is noodzakelijk. Af en toe ben ik even lekker op een stoeprand gaan zitten en heb genoten van de prachtige getekende gezichten die aan mij voorbij trokken.
Om 10 uur was het weer kleren passen. Bij mij zat alles als gegoten en ook de overhemden, die ik nog extra heb laten maken, zaten als gegoten. Ook Iris haar kleren waren goed. Alleen bij Marjolein en Lucie moest er nog enige arbeid verricht worden. Can you please come back at four o'clock? Nee he, niet nog eens, maar ja, het blijkt er bij te horen. Na nog even iets gedronken te hebben, zijn we snel richting hotel terug gelopen. Daar wat geluierd. Om 4 uur weer terug om de laatste aanpassingen in de kleding te passen. Gelukkig, het is klaar. Bepakt en bezakt, met iets minder credit (maar daarvoor heb je dan ook wat) zijn we snel opzoek gegaan naar een tassenwinkel, want deze extra bagage past niet in onze rugzakken.
Bij een winkel hebben we een mooie "orginele" Nike tas gevonden, welke na enige afdingactiviteiten welliefst 4 euro bedroeg. Dan is het tijd om te eten. We hebben aan de rivier gegeten, echt een prachtige locatie, al was het eten iets minder, maar ja je kan niet alles hebben. Na het eten een taxi richting het hotel genomen en daarna allemaal even lekker gezwommen.

Tjerk

• 27 Juli 2009 - 07:48

Opa En Oma Pijlman:

Nog nooit zo vroeg achter de computer gezeten.Het werkt verslavend die verhalen van jullie.Jullie zijn nu echte prinsessen Marjolein en Iris met die nieuwe kleren.Maar lekker eten is ook belangrijk hoor.
    liefs opa en oma