Whatsapp-spier - Reisverslag uit Eksjö, Zweden van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu Whatsapp-spier - Reisverslag uit Eksjö, Zweden van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu

Whatsapp-spier

Door: Iris, Marjolein en Lucie

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Iris

30 Juli 2014 | Zweden, Eksjö

Hallo allemaal,

Vandaag moest de tent worden afgebroken. Helaas regende het. Dus we ontbeten in een zaal want onze stoelen zaten al in de auto. Papa en mama braken de tent af en ik sneed de watermeloen. Daarna reden we weg. Eerst langs de ICA om de lege statiegeldflessen weg te doen. We mochten ook een broodje, ik nam kipkerrie. We reden en kwamen bij de camping aan, supermooi. Je hebt er een midgetgolfbaan, een mooi meer met duikplank. Toen naar de Lidl. We aten pasta. Daarna ging ik met papa en mama naar het water toe. Toen naar de WIFI. Papa had een whatsappspier. Papa had heel veel pijn aan zijn arm. Toen gezellig wat drinken en slapen.

-x- Iris

Hi family and friends,

Vandaag gingen we weer verder dus we moesten onze tenten afbreken, alleen het weer zat niet mee. Drup, drup en zo ging het de hele tijd maar door. Het leuke van deze camping was dat we een Cadillac en een volkswagenbusjen(hippiebusje) hadden gezien. Dat hippiebusje vond ik echt cool. Toen gingen we ontbijten en een tijdje later gingen we weg. We reden eerst naar de ICA (supermarkt) om onze lege flessen in te leveren en nog wat broodjes te halen toen begon onze reis van Markaryd naar Eksjö. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet veel van de reis heb meegekregen. Ik lag nl. lekker te slapen. Toen we op camping waren hadden we de tenten opgezet en gingen we naar de winkel om eten te halen. We aten pasta met zalm, brocolli en paprika. De zalm was lekkerder dan in Nederland. Daarna ging ik lekker Glee kijken op de tv'tjes, want de normale stekker deed het wel. Ga nu slapen.

xxx Marjolein

Om 5 uur sta ik op om mijn blaas te legen. Tjerk volgt. We lopen terug naar de tent. De eerste regendruppels vallen, nee hè. We kruipen de slaapzak weer in. Om 8 uur regent het nog. Bah, juist nu we vandaag gaan vertrekken. Alle spullen uit de binnenkant worden verwijderd en in de auto of dakkoffer gelegd. Af en toe stoppen we omdat we te nat worden. Uiteindelijk is alles in de auto en kunnen Marjolein, Iris en ik er nog net bij. We nemen de snelste weg naar Eksjö. Ook daar aangekomen druppelt het. We kiezen een plek uit vele en zetten de tenten op en ook de tarp zodat we droog kunnen zitten. Het regent nog steeds. We halen boodschappen, eten en lopen over de camping welke voorzieningen er zijn. WIFI! Op Iris telefoon staan 1206 (!) ongelezen whatsappjes. Tjerk beantwoordt wat mailtjes en teruggekomen bij de tent heeft hij kramp in z'n arm, een whatsappspier. "Minder whatsappen pap!", giechelen Marjolein en Iris. We nemen nog iets te drinken en duiken de tent in.

Liefs Lucie

• 05 Augustus 2014 - 20:21

L.pijlman:

Hallo

Dat wordt een weekje extra vakantie Tjerk.
    Met een zere arm kan je niet werken.
    Meiden gaat het al goed met tent opzetten.
    Een wonder dat ik geen foto krijg van Tjerk met lekker eten dat doet hij namelijk als
    hij voor zijn werk weg is.
    Maar maak je geen zorgen ik zorg goed voor mezelf hoor.
    Wij hebben weinig regen gehad.
    Geniet maar het is zo voorbij.

Dikke knuffel oma pijlman