‘Spetterende’ dag in Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu ‘Spetterende’ dag in Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu

‘Spetterende’ dag in Phuket

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Iris

12 Augustus 2019 | Thailand, Phuket

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we hier uitermate genoten van het mooie weer. Om 9:15 ging de wekker en liepen we daarna naar het ontbijt met onze waterdichte tassen. Na een heerlijk ontbijtje (yoghurt met fruit, pannenkoekjes met maple syrup en sinaasappelsap) te hebben gehad haalden we onze zwemhanddoeken op en gingen we op een bedje met een parasol liggen. Natuurlijk smeerde we ons goed in met zonnebrand, want we wilden niet nog een keer verbranden. Af en toe even naar het zwembad lopen om af te koelen en te genieten van het water. Gewoon heerlijk chil muziek luisteren, lezen en je ogen even dichtdoen. Het was een ultieme relaxdag en dat was erg fijn. We aten als lunch een club sandwich en een visburger. Om 15:20 gingen we terug naar onze hotelkamer en gingen we even onze kleren met de hand wassen. Deze hingen we op een rekje en hadden we buitengezet. Daarna ging ik onder de douche en later ging Iris douchen. Na het douchen gingen we op mijn bed de film After kijken. Na een kleine twee uur pakten we onze spullen en liepen we naar het strand. Het was namelijk niet helemaal bewolkt, dus we hoopten dat er een mooie zonsondergang kwam. Het was een redelijk mooie zonsondergang, maar sommige mensen gingen dan precies voor je zitten, terwijl je aan het filmen of fotograferen was. Dat was een beetje jammer, maar we genoten er wel van. Nadat de zon onder was liepen we richting Kata waar we een halve meter pizza Margherita deelden en lemon juice dronken. Het was wel een klus om die pizza met z’n tweeën op te krijgen, maar het is uiteindelijk gelukt en we zaten ook goed vol. Daarna kochten we bij de supermarkt nog wat drinken en liepen we terug naar het hotel.

Groetjes,
Marjolein

• 14 Augustus 2019 - 18:14

Mama:

Hi meiden, Wallen weer onder de ogen vandaan? Het is jullie gegund hoor, zo’n dagje relaxen. Een halve meter pizza, waar laat je dat?! Knuffel mama

• 15 Augustus 2019 - 03:54

Lummie:

O meiden wat een heerlijk dagje niksen dan ben je echt toe aan die halve meter pizza.
    Maar mama weet toch wel dat jullie lekkere eters zijn en jullie willen toch ook niet mager terug komen :-)
    Kus oma

• 15 Augustus 2019 - 03:57