Een zwembad - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu Een zwembad - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu

Een zwembad

Door: Tjerk

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Iris

18 Juli 2009 | Vietnam, Mui Ne

Na weer lekker lang uitslapen. Jawel, om 6 uur ging weer de wekker, hebben we nog snel een ontbijtje genuttigd in het Duna Hotel. In tegenstelling tot de andere bussen in Vietnam moesten we 15 minuten wachten, maar daar kwam dan toch de bus. Snel de spullen ingeladen en onze plaats zoeken. We bleken vaste plaatsen te hebben, of toch niet.
Dit was redelijk vaag. Na 5 uur bussen, met een korte tussenstop voor de gebruikelijke plaspauze, zijn we in Mui Ne aangekomen. Dit is zo'n typische badplaats, waar volgens mij elke maand een nieuw hotel zijn deuren opent. Je hebt hier ook hele exclusieve resorts ( $ 200.- per nacht is niks), maar ook hele leuke kleine hotels. We hadden niets geboekt, maar zodra we maar een voet buiten de bus zetten, werden we al belaagd door brommermannen, die natuurlijk de beste deals kennen. Hun advies, spring maar achterop de brommer. "Hotel is only 20 dollar per night". Dit bleek later niet helemaal te kloppen, maar 2 kamers voor 32 dollar per nacht is ook niet duur. En wel te bedenken gratis zeezicht, airco en zwembad. Iris en Marjolein waren niet meer te houden. Lucie en ik hebben later ook nog lekker gezwommen. Groetjes, Tjerk

Iris:
Ik heb vandaag gezwommen en ik ging duiken en toen maakte ik een handstand dat deed pijn en toen ging ik door zwemen want we waaren een wetstrijt aan het spelen en toe kreegen we ieds te drinken. Groetjes van iris.

Kus! van! Iris!

Marjolein:
Ik werd om 6 uur wakker. Daarna snel ontbijten. Toen kwam de bus. Ik had even geslapen. Toen ging ik DS-sen. Later hadden we een tussenstop. We hadden nootjes met caramel op een rijstwafel gekocht en ijsjes. Toen we kwamen we aan in Mui Ne. Toen gingen we naar een hotel. Daar was een zwembad. Ik heb bijna de hele middag in het zwembad gelegen.
Groetjes Marjolein

• 18 Juli 2009 - 12:58

Sjors En Petra:

Hallo dames en 1 heer, Wat een leuke verhalen een hele belevenis.Maar dames niet te veel snoep/ijsjes eten maar lekkere wortels anders kan je straks niet nog een keer door de Cuchi Tunnels haha.Lekker gezwommen nou hier kan je zwemmen in de regen:(
    Groetjes en liefs Sjors en Petra

• 18 Juli 2009 - 16:25

Opa En Oma:

Jullie genieten wel zegt tante Titie en oom Douwe.Ze zijn hier op de koffie.Hoe is het weer bij jullie?Hier is het wisselvallig.Hoe warm is het daar bij jullie?morgen komt Gerda de kinderen brengen.Liefs van opa en oma.

• 18 Juli 2009 - 19:04

Opa En Oma Pijlman:

Vroeg opstaan is toch geen probleem voor jou Tjerk?Marjolein en Iris hebben jullie papa en mama wel even kopje onder gedrukt in het zwembad?De tuin is weer oke en alle visjes zijn ook nog aanwezig.Dus geen zorgen en geniet maar vakantiegangers.
    Groetjes en kusjes voor Marjolein en Iris

• 19 Juli 2009 - 19:13

Gerda:

Hallo daar, we hebben leuk geskype't he vandaag?! Die beppe (oma), die is maar hip hoor! Lennart vond het ook wel erg interessant, maar Cathelijne vond het geloof ik een beetje eng en raar hihi. Ik vond het iig helemaal leuk om jullie te zien! Jullie zien er wel heel goed uit hoor, en lekker gezwommen. Heerlijk!

Dikke kus van Gerda

• 19 Juli 2009 - 19:13