Relaxdag en straten staan blank - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu Relaxdag en straten staan blank - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu

Relaxdag en straten staan blank

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Iris

24 Juli 2019 | Cambodja, Khett Batdambang

Hoi allemaal,

Vandaag hadden we een rustdag ingepland, want na het reizen en de tour is het wel fijn om het even wat rustiger aan te doen. We hadden expres geen wekker gezet, zodat we wakker zouden worden wanneer ons lichaam zei dat het goed was. Ik was zelf om 9:00 wakker en heb daarna lekker op mijn iPad wat gelezen. Daarna ging ik lekker douchen en nog even chillen op bed. Toen Iris en ik allebei klaar waren gingen we op zoek naar een restaurant waar we konden brunchen, want ja het was al een tijdje later en we hadden nog steeds niet ontbeten. We namen een sandwich en ik een bananenshake en Iris een homemade limonade bij Lonely Tree Café. Een heel leuk cafeetje waar Iris en ik ook een paar potjes uno hebben gedaan. Daarna liepen we door de markt op zoek naar een waslijn en knijpers, maar niet te vinden. Ook hebben we een Cambodjaanse simkaart gekocht, omdat ik toch iets meer met de hotels moest bellen dan we van tevoren hadden gedacht en anders wel een heel duur grapje wordt. Iris en ik liepen terug en het begon super hard te regenen. Wij gingen snel schuilen onder een afdakje en het regende steeds harder. De straten stonden helemaal blank en er waren ook te weinig putten om het water af te voeren. Het resultaat was dat onze schoenen een beetje doorweekt waren, omdat sommige plassen echt te diep en niet te ontwijken waren. Daarna hebben we weer wat eten in de supermarkt gehaald, omdat we nog vol zaten van de brunch. Iris en ik hebben de tassen voor morgen alweer gepakt en gaan nu nog even een spelletje spelen.

Tchau,
Marjolein

• 25 Juli 2019 - 01:51

Mama:

Elke dag zijn jullie toch aan het relaxen? Vakantie! Potje Uno, qwixx? Gezellig. Wie is de winnaar? Slaap lekker! Xxx mama

• 25 Juli 2019 - 02:59

Petra:

Halo Meiden,

Lekker hoor zo rustig dagje lekker niksen, niet aan tijd gebonden zitten.
    Veel plezier verder.

Dikke kus van ons Sjors en Petra

• 25 Juli 2019 - 05:48

Lummie:

Marjolein en Iris wat weer een mooi verslag.
    Leuk om zo ook de andere kant te bekijken van het leven daar.
    Rustig aan doe ik de hele dag want hier is het ook warm.
    Maar met lezen kan ik me ook vermaken.
    Liefs en nog veel plezier oma

• 25 Juli 2019 - 14:22

Jan En Annneke Vd Schaaf:

Hallo vakantiegangers,
    Bedankt voor jullie leuk verslag.Zitten jullie daar in de moesson Tijd?
    Stuur de regen maar naar hier .Het is hier bloedheet bij een temperatuur
    van ongeveer 37 graden.Wij fietsen s,morgens een stukje,want overdag is het veel te warm.De warmte
    blijft ook nog volgens de weerman.de warmte blijft ook in de huizen hangen.

Dus jullie hebben vandaag een rustdag genomen.Dat is ook wel goed na alles wat

jullie allemaal ondernomen hebben deze vakantie. Het gaat hier verder goed.Jullie hebben
    vorige week wel geluk gehad bij het vertrek naar Munchen.Het is op Schiphol een chaos
    in verband met aanvoer van kerosine. Vandaag de tour gezien en het is een hele klim
    in de bergen voor de renners. Gerda ,Robert en de kinderen zijn aan hun vakantie
    begonnen,na veel vertragingen. Het leven is vol verrassingen Lieve meiden heel veel plezier van
    de vakantie en tot een volgend berichtje.Liefs en een dikke knuffel.

Groetjes van opa en oma.