Sightseeing Hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu Sightseeing Hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu

Sightseeing Hue

Door: Marjolein, Iris en Lucie

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Iris

27 Juli 2009 | Vietnam, Hué

We hebben nieuwe verhaaltjes op waarbenjij.nu gezet. We zijn naar de pagode geweest. Dat was mooi. Daarna gingen we naar een tombe. Dat was in het bos. Het was minder mooi dan de pagode. Toen gingen we terug naar het hotel. Daarna gingen we terug naar het hotel. Daarna zijn we naar Sinh tourist office. Daar hebben we onze tassen achtergelaten. Toen gingen we eten. Dat was smullen

Welterusten Marjolein
PS. Dit is geschreven in de bus.

We zijn naar de pargode geweest en ze heben op de bel geteekend. Mama vond dat schandaalig en ook op de ton en we zijn in de taxi geweest en op de markt geweest en we hebben lekker gegeten en we gingen met de slaapbus en we waaren in de nacht nog in de bus.
Groetjes, kusjes, hartjes van Iris
Slaap lekker!

Vanochtend zijn we op een normale tijd opgestaan. Rugzakken gepakt en bij de receptie achtergelaten. We zijn met de taxi naar de Thien Mu Pagode geweest. Het leek wel de toren van Pisa, want hij helde behoorlijk over. We hebben een aantal zeer jonge volgelingen van Boeddha gezien die hun hoofd grotendeels kaal geschoren hadden met een lange lok aan de voorkant. Iris en Marjolein wilden dit kapsel ook graag. Daarna wilden we graag naar de tombes. Maar welke taxichauffeur brengt ons? Geen enkele taxichauffeur bleek erg veel zin te hebben. Het poetsen van hun auto met een plumeau bleek belangrijker dan het vervoeren van een paar toeristen. Eindelijk vonden we een taxichauffeur die ons wilde brengen. Hij zou wachten bij de tombe als we klaar waren. Eerst hebben we nog iets gedronken bij een restaurantje. De vrouwen glimlachten vriendelijk. We bestelden 4 cola en moesten later 14 euro betalen. Een terrasje in Amsterdam is goedkoper. Nadat we de tombe bezocht hebben, gingen we op zoek naar de taxichauffeur. Hij had zich netjes aan de afspraak gehouden en bracht ons naar het hotel.

Groet

Lucie

• 28 Juli 2009 - 19:22

Opa En Oma Pijlman:

Dat kapsel is vast mooi nooit meer je haar in de knoop.En opa hoeft nooit meer je haren te kammen Iris.Marjolein doe het maar niet hoor.
    kusjes opa en oma.