Wij vertrekken.... - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu Wij vertrekken.... - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu

Wij vertrekken....

Door: Marjolein, Iris enLucie

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Iris

24 Juli 2010 | Nederland, Schiphol

Iris
Hallo allemaal. Ik ben op Schiphol.Ik heb lekker gegeten bij de Mac. Ik ga zo shoppen. Ik moet zo in het vliegtuig. Ik heb er zo zin. Het is weer een drama. Dat is niet leuk. Ik zit in het miden van het vliegtuig, marjolein voor in het vliegtuid en mama achter aan. Ik ga zo vliegen.

Groetjes van Iris

Marjolein:
Hallo iedereen. Dit is een verslag uit Schiphol. Sjors bracht ons naar Schiphol. Toen gingen we inchecken. Mijn bagage was 5 kg. Wij hebben gegeten bij MC. Zometeen gaan we shoppen. Daarna naar de gate. In het vliegtuig schrijf ik weer.

Groetjes Marjolein

Lucie
Vandaag een rustig dagje; nou ja gepoetst, gewassen en de laatste restantjes ingepakt. 17 uur kwam Sjors ons ophalen om ons naar Schiphol te brengen. We waren ruim op tijd voor alles. Bij het inchecken ging het al mis. Nu had ik geboekt voor 3 plaatsen naast elkaar: 39 A, B en C. En ja wat krijgen we 39 A, 42 F en 52 G. Fantastisch! Een stewardess van de KLM aangesproken. We moeten dit regelen bij de gate. Nu dat zal straks plaatsvinden. Ik heb geen gouden kaart om mee te zwaaien zoals Tjerk vorig jaar. We zullen straks zien wat er van komt.....

• 24 Juli 2010 - 17:39

Petra En Sjors:

Hoi Dames,

Het begint al goed tijdens het inchecken.
    Hopelijk wordt wordt het bij de gate geregeld zodat jullie alsnog bij elkaar komen te zitten. Goede vlucht. Liefs Sjors en Petra

• 24 Juli 2010 - 17:57

Opa En Oma Vd Schaaf:

lieve allemaal.Hopelijk komt alles goed,wat de zitplaatsen aangaat.Als je denkt, ik heb alles goed geregeld,schijnt er toch wat mis te gaan.Wij wensen jullie een goede vlucht vanuit Bakkeveen.liefs van opa en oma

• 24 Juli 2010 - 19:07

Opa En Oma Pijlman:

Gelukkig is een vriendelijk gezicht goed voor de plaatsen naast elkaar.Of was er een onweersbui.Slaap maar lekker Tjerk wacht met smart op jullie.

• 25 Juli 2010 - 09:00

Sjors En Petra:

Hoi dames,
    Als het goed is zijn jullie nu in armen van Tjerk gevallen haha.
    Veel plezier.

Groetjes,

Sjors en Petra

• 26 Juli 2010 - 07:17

Fiona:

Zo een lange reis en dan niet naast elkaar? Jemig dat lijkt mij echt afzien. Mamma Lucie had zeker al het lekkers? ;-). Fijn dat jullie uiteindelijk alles weer konden vergeten bij het zien van pappa Tjerk.
    Heel veel plezier!groetjes Fiona

• 10 Augustus 2010 - 13:29

Opa En Oma Vd Schaaf:

Wat hebben wij genoten van de prachtige foto,s vanuit diverse parken.De mensen en kinderen waarmee jullie op de foto,s stonden,logeerden jullie daar?Wat een prachtige natuur opnamen.Bij ons alles oke.Nog veel plezier.Groetjes en een dikke kus vanuit Bakkeveen