Hereniging met papa - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu Hereniging met papa - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu

Hereniging met papa

Door: Marjolein, Iris enLucie

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Iris

25 Juli 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Marjolein:
Wij zijn veilig aangekomen in Maleisië. We kwamen om 3 uur 's middags aan in Kuala Lumpur. Daarna moest je met een treintje naar de bagagehal. Toen moesten we in de rij voor ons paspoort. Daarna fingen we naar de bagageband. We pakten onze bagage toen zagen we papa. Toen gingen we met de taxi naar het hotel. We hebben net gegeten

Groetjes Marjolein

Iris: volgt

Lucie
Bij de gate aangekomen na we geshopt hebben, stonden er mensen voor ons die nieuwe boardingpassen kregen. Zij waren niet blij. Ik wel want het was gelukt; 39 A, B en C. Vervolgens konden we direct door naar het vliegtuig. We gingen pas slapen om half 3 nadat we filmpjes hadden gekeken. We landen om precies 15 uur. Vervolens moesten we eerst met een tram naar een ander gebouw. We moesten langs een man in een witte doktersjas met een camera lopen om te kijken of we niet oververhit waren. Nou dat viel mee. Vervolgens naar de paspoortcontrole waar rijen voor stonden, net zoals bij de Efteling slingerend naar de controle. 6 stempels gezet en we konden de bagage halen. Daarna spoeden we ons naar de uitgang een flits kwam ons tegemoet. Tjerk met z'n camera. Fijn dat we hem weer zagen. Daarna gingen we in de trein naar KL om vervolgens in de taxi te stappen die ons naar het hotel bracht. Natuurlijk hebben we weer lekker gegeten om vervolgens te gaan slapen.

Tjerk:
Vandaag mijn 2 weekse zakelijke reis afgesloten. Maar nu, VAKANTIE. Ben vanochtend vroeg opgestaan om in Singapore de Air Asia vlucht naar Kuala Lumpur te nemen. Deze komt op de low cost terminal aan. Vandaar heb ik een taxi genomen KL International. Daar was ik ruim op tijd, zodat ik nog lekker een croissant met een espresso kon nuttigen.
En ja hoor, daar kwamen de eerste see buy fly tasjes al aan. En na enige tijd, daar waren ze.

Dus moraal van dit verhaal, familyontour is back on the move.

• 26 Juli 2010 - 07:07

Robert:

geniet van jullie reis~!

• 26 Juli 2010 - 09:36

Opa En Oma Pijlman:

Dat was zeker een knuffelpartij na 2weken zonder papa en manlief.Gelukkig kan Tjerk tegen een stootje.Hier vandaag regenbuien goed voor de tuin.Veel plezier doei.