Sightseeing Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu Sightseeing Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu

Sightseeing Kuala Lumpur

Door: Marjolein, Iris enLucie

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Iris

26 Juli 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ik ben nu bij de starbucks coffee. Ik heb thee. Ik heb 30 SEN gevonden (7,5 euroct) en heb 35 SEN van papa gekregen. Ik ga voor papa en mama samen met Marjolein een bloem kopen en zonersie. Dat is erg leuk en ik ben goed aan het sparen.

Groet van Iris

Hoi Family and Friends,
De eerste nacht sliepen we niet zo goed. kwart voor één werden mama en ik wakker. We moesten even naar de WC. Alleen papa en Iris hadden een WC. Dus deden we onze deur dicht en gingen naar kamer 8A. we moesten kloppen want de bel doet het niet. We gingen naar de WC en daarna gingen we naar kamer 811 en probeerde te slapen. Niet zo gelukt :-). Dit heb ik gezien: BB plaza, de grote Maleisië vlag, petronas towers, Starbucks Coffe. De Petronas towers zijn 451,9 meter hoog. Bij ons is het 5 over 6 's avonds. Wij gaan zo eten.

Groetjes Marjolein :-)

Gisteravond hebben we de kamerindeling gemaakt: papa en Iris in een 2 persoonsbed, Marjolein en ik elk in een eenspersoonsbed. Helaas had onze kamer geen toilet, dus na even te hebben geslapen moesten we plassen. Slippers aan en naar de andere kamer. Even kloppen en we mochten binnen komen. Iris was nog wakker. Elk uur heeft Iris naar de tijd gevraagd. Ze bleef telkens wakker. Daarna gingen we terug. Marjolein en ik gingen weer verder slapen en werden om 9 uur wakker. Na een ontbijt (toast met jam en boter en thee/koffie) gingen we op pad. Eerst een winkelcentrum in waar we bij Starbucks een kop koffie hebben gedronken. Daarna zijn we de taxi ingestapt om vervolgens naar Medeka square te gaan. Vervolgens zijn we gaan lopen langs diverse gebouwen en door een Indiase wijk naar de Petronas towers. Hierin waren vele dure merken gehuisvest; Louis Vuitton, Marc Jacobs, Chanel, etc. Vervolgens hebben we na een bak thee bij Starbucks een eettent opgezocht waar we heerlijk gegeten hebben. Nu gaan we terug naar het hotel

Groet Lucie

• 26 Juli 2010 - 14:02

Nancy:

Heel veel plezier en een goed reis gewenst vanuit Lelystad!

Robin, Bart, Annika & Nancy

• 26 Juli 2010 - 17:48

Opa En Oma Pijlman:

Leuk om even met je te kwebbelen Iris de hartjes van jouw hangen in de keuken.Marjolein de bessen voor op het toetje zijn klaar die bewaar ik tot je weer thuis bent.Kusjes van opa en oma en tot de volgende keer.