Melakka - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu Melakka - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu

Melakka

Door: Marjolein, Iris en Lucie

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Iris

27 Juli 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

He hallo,

Ik ben nu in Melakka. Ik ben in mijn hotel. Het is wel leuk. Ik wil egt zo graag een hotel met een zwembad. maar ach ja, het is in Maleisië egt zo leuk. Ik vint het schrijfen leuk met al die berichtjes. Wel doorsturen met berichten. Dat is egt vet leuk.

Kus Iris

Hoi Family and Friends,

Vandaag zijn we met de bus naar Melaka gegaan. Melaka is een Nederlandse vestiging geweest. Melaka heeft mooie huizen. We gingen lopen en toen zag ik een dikke vette rat die sprong uit het open riool in een vuilsnisbak met afval. Bah! Het hotel is mooi ninety six hotel. In het donker is Melaka het mooist.Melaka heeft een stadhuis. Dat stadhuis heeft een oud-hollandse naam Stadhuys. Malaka heeft mooie dingen.

Groetjes Marjolein

Om 8:15 wake up call door Iris. Alle rugzakken weer ingepakt en na het ontbijt pakten we een taxi naar het busstation. Daar aangekomen werden we gelijk meegenomen door een man. Snel lopen voor zover dat gaat met de zware bagage achter die man aan. We liepen een tent in met vele burotjes die kennelijk iedereen naar Melakka of verder vervoerden. Nog geen 5 minuten later zaten we in de bus naar Melakka. 2 uur later kwamen we in Melakki aan. We hebben een luxe hotel met een family room. We zijn daarna een route gaan lopen door Chinatown. Zoals de dagen ervoor hebben we lekker gegeten. Helaas hebben we nog geen Starbucks of iets dergelijks ontdekt voor onze koffieshot. We zullen vast nog wel eentje vinden.

xxx Lucie

• 27 Juli 2010 - 19:56

Opa En Oma Pijlman:

Wij sturen wel even een berichtje hoor.Wij eten boontjes uit de grote tuin van opa ha ha.Fijn dat jullie het daar leuk hebben.Zwemmen komt vast nog wel een keer.Papa en mama kicken af van de koffie welke kick komt er voor in de plaats?veel liefs.

• 27 Juli 2010 - 20:40

Brenda:

Hoi Hoi, Leuk om te lezen waar jullie zijn en wat jullie allemaal beleven. Wij zijn voorlopig nog op staycation. Thom en Daan zijn met opa en oma camperen, terwijl wij de laatste 'grote' verbouw klussen aan het doen zijn. Groetjes, ook namens de mannen, Brenda

• 28 Juli 2010 - 07:54

Fiona:

ha ik begrijp dat jullie nu van 10 kopjes koffie per dag naar 1 of geen gaan? ;-). Wat zal mama Lucie lekker rustig worden! Hou vol he. Ben wel jaloers op jullie hoor. Hoop voor Iris dat er nog een hotel met zwembad voorbij komt.
    Dikke kus Fiona

• 29 Juli 2010 - 13:27

Sjors En Petra:

Hallo heer en dames,

Leuke foto's.Kleine dametjes zien er wel verhit uit.Het weer is bij jullie sowieso beter als in Lelystad.Iris mocht je geen zwembad tegen gekomen zijn dan kan je in je tuin wel zwemmen door het vele regen wat er is gevallen en wat er nog gaat vallen.De temp.is wel goed.In huis is de temp.ook nog aanwezig vooral op 76 pfff.
    Genieten jullie er maar lekker van wij lezen en de verhalen wel en zien de foto's.
    Groetjes, Sjors, Petra en likje/pootje van Sam.