we love flying - Reisverslag uit Sibu, Maleisië van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu we love flying - Reisverslag uit Sibu, Maleisië van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu

we love flying

Door: Marjolein, Iris en Lucie

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Iris

04 Augustus 2010 | Maleisië, Sibu

Ik ben om 7 uur opgestaan om te ontbijten en lekker te gaan zwemmen. We zijn met de Bas (bus) geweest. Toen zijn we aangekomen bij het vliegveld, hebben de bagage ingeleverd en door de douane gelopen. Toen gingen we vliegen. We waren aangekomen bij Miri en moesten gelijk weer door. Toen ging een piepje bij papa. Hij werd aangehouden door een douanemeneer. Toen mocht papa weer verder. Toen gingen we vliegen en waren we aangekomen in Sibu. We zijn toen met de taxi naar de VVV gegaan. Toen zijn we lopend naar het hotel gegaan.

Groet Iris

Hoi allemaal,

Vandaag was een vliegdag. We gingen met Maswings naar Miri. Even wat drinken bij de Starbucks Coffee. Lekker een muffin eten. Mmm! Snel naar de douane. Iris ging huppelend door het poortje. Later gingen we met MASwings naar Sibu. We gingen met een taxi naar het VVV. We vroegen aan een meneer aan het VVV of hij een hotel wist. Even lopen naar het hotel. Vragen naar een kamer en ja, er is een familyroom. Dit schrijf ik uit onze hotelkamer in Sibu.

Groetjes Marjolein

Vanochtend om 7 uur op te staan om vroeg te ontbijten zodat Marjolein en Iris nog even konden zwemmen. Om 9 uur vertrokken we naar het vliegveld van Mulu vanwaar we naar Miri vlogen. In Miri aangekomen moesten we ruim 2 uur wachten op de volgende vlucht naar Sibu. Ondertussen even een lekkere bak koffie bij Starbucks gedronken en geinternet. Daarna gingen we naar de gate. Nog even wachten en we konden instappen in het vliegtuig waar 72 mensen in konden. Het vliegtuig zat niet vol. In Sibu aangekomen namen we een taxi die ons naar de Maleisische VVV bracht omdat we geen hotel hadden geboekt. Een aardige meneer hielp ons en gaf ook aan welk longhouse we morgen konden bekijken. We moesten een klein eindje met volledige bepakking lopen en we hadden het hotel gevonden. Straks gaan we nog een geld pinnen en eten.
Tot het volgende verhaaltje.

XXX Lucie

• 05 Augustus 2010 - 14:37

Opa En Oma Pijlman:

Wat is dat toch met jou Tjerk en de douane.Wij hopen dat we je toch wel terug zien want je opzoeken wordt een probleem voor pa zoals je weet.Iris je geeft oma goed les voor de computer ik probeer om alles te onthouden.Maar oma is soms net een vergiet zo weer vergeten.Kusjes van ons en tot het volgende verslag

• 05 Augustus 2010 - 19:02

Piekema:

Hallo Allemaal,

Zo dat waren weer wat verhalen.Marjolein en Iris is de fotograaf Tjerk saai omdat jullie foto samen in Bako national park wel erg slaapverwekkend en saai eruit ziet.:):):)
    Andere foto's zijn hartstikke leuk.Wanneer krijgen we de fotograaf zelf een keer te zien want kom op dames jullie hebben een eigen fototoestel dus fotograveren maar.
    Lucie na de vakantie gaan we iedere dinsdag sporten, want ik lees het al weer al die lekkere toetjes. Tjerk wat had je nou weer in je sok verstopt om mee te smokkelen? Heb je een deal gemaakt bij de douane je mocht verder op 1 voorwaarde dat je niet een foto van jezelf in dit reisverslag plaatst, doe je dat wel dan wordt je alsnog opgepakt:):):)
    Alles gaat goed op 76 het is er al minder pffff warmte.
    Lieve groetjes, Sjors en Petra