Vertraging... - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu Vertraging... - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu

Vertraging...

Door: Marjolein, Iris en Lucie

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Iris

07 Augustus 2010 | Maleisië, Kota Kinabalu

Hoi
Ik was bij de bakker geweest en toen gingen we met de taxi naar het airport en moesten we heel lang wachten en toen konden we met het vliegtuig naar Kota Kinabalo en toen ging ik eten en toen slapen.

Kus Iris

Hoi pipeloi
We zouden uitslapen: Niet gelukt. We gingen een paar broodjes halen en daarna gingen we naar een restaurant wat drinken. Toen gingen we met een taxi naar het vliegveld. We gingen inchecken. En even wat drinken. Toen gingen we door de douane. Ons vliegtuig had vertraging en dus gingen we Yahtzee doen. Toen kwam het vliegtuig eraan. Toen moesten we opruimen en snel naar de WC. We gingen aan boord en vlogen eerst naar Bintulu. Daar moesten we overstappen en gingen met hetzelfde vliegtuig naar Kota Kinabalu. Toen gingen we met een taxi naar hotel Garden. Ik heb pizza gegeten. Ik ga nu slapen

Groetjes Marjolein

Vanochtend hebben we uitgeslapen. Daarna nog even een verhaaltje ingetikt op familyontour en gedoucht voordat we lekkere broodjes gingen halen bij BreadSense. Na een kop koffie slenterden we terug naar het hotel. Daar hebben we nog even een lodge in Kota Kinabalu National Park geboekt omdat dat ook moeilijk blijkt te zijn en ja, we willen wel zeker weten dat we er heen kunnen. Vervolgens zouden we een vlucht Kota Kinabalu naar Penang, maar dit is nog niet gelukt: het programma van Air Asia werkt niet mee, Toen was het tijd om naar het vliegveld van Sibu te gaan. Aan de overkant van het hotel was een taxistandplaats, dus de zware bepakking (17.6, 12.8, 5.7 en 5.7 kg) hoefde maar even gedragen te worden. De taxichauffeur met Elvis-look bracht ons naar het vliegveld waar we enige tijd moesten wachten. Het wachten zou erg lang gaan duren want om 14:15 verscheen op de monitor vertraagd. Het bleek dat we uiteindelijk om 17:05 zouden gaan vliegen. Gelukkig had Marjolein de dobbelstenen en het Yahtzee blokje in haar rugzak zodat we een spelletje hebben gedaan. Om 17 uur vertrokken we dan uiteindelijk. In Bintulu maakten we een tussenstop en moesten we het vliegtuig uit. We moesten naar de Immigratiedienst voor een papier met een stempel. Marjolein, Iris en ik moest nog even naar de WC. Een stewardess van Malaysian Airways kwam ons uit het toilet halen. We waren de laatste vier! Halfrennend snelden we naar hetzelfde vliegtuig die we hooguit 10 minuten ervoor verlaten hadden. Het vliegtuig kon vertrekken naar Kota Kinabalu. Heel snel kwamen onze rugzakken van de band en konden we een taxi opzoeken. Na een kort ritje kwamen we bij het hotel aan. Rugzakken gedumpt om 2 deuren verderop een pizza te eten. Daarna gingen we slapen.

Groet Lucie