Water als afkoeling - Reisverslag uit Eksjö, Zweden van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu Water als afkoeling - Reisverslag uit Eksjö, Zweden van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu

Water als afkoeling

Door: Marjolein en Lucie

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Iris

03 Augustus 2014 | Zweden, Eksjö

Hoi,

Vannacht hadden mensen tegen onze tent aangetrapt en Iris had daardoor last van haar schouder. Later die ochtend had ik uitgeslapen dat kwam omdat ik laat in slaap viel. We hadden een rustdag ingelast omdat we morgen weggaan. We deden alles lekker rustig aan. We gingen onze tent afruimen omdat die dan in elk geval droog was. We gingen dus één nacht bij papa en mama slapen. Nadat we de tent hadden afgebroken en opgeruimd gingen we naar het meertje. Iris, mama en ik gingen zwemmen. Daarna ging ik weer even relaxen, wat eten en zonnebaden in de hoop dat mijn buik iets bruiner werd. Ik lag heel erg lekker op de steiger. Daarna gingen we nog één keer zwemmen en toen gingen we eruit. Later gingen we eten en een tijdje daarna slapen.

Groetjes Marjolein

Morgen vertrekken we naar Stockholm en het is vandaag mooi weer. Tjerk en ik besluiten de kleine tent af te breken, die gaat in elk geval droog mee. Daarna pakken we de hengsels, kleden we ons om en lopen naar de vissteiger. Iris plonst direct het water in, marjolein en ik zijn iets voorzichtiger. Het is heerlijk. We gooien even de bal over en Marjolein en Ik laten ons opdrogen aan de zon. Iris blijft in het water. Tjerk vangt een vis en doet hem aan de werphengel. Iris komt ook uit het water en gaat lekker tegen mij aanliggen. Als we het allemaal weer warm hebben, nemen we weer een duik. Rond 17 uur lopen Marjolein en ik terug, we maken het eten vast klaar en verzamelen alle was. Om 18 uur loop ik met twee vuilniszakken naar het washok en om 21 uur zijn alle spullen gewassen en gedroogd. Even opvouwen en de tas weer in. Vanavond liggen we met z'n 4-en in de tent. Gezellig. We gaan lekker slapen.

Liefs Lucie

• 08 Augustus 2014 - 22:22

L.pijlman:

Hallo
    Marjolein om je buik bruin te krijgen weet ik wel een middeltje,
    bruine wrijfwas maar jij weet vast niet wat dat is.
    Mama zal je het wel uitleggen .Grapje hoor en Iris lekker dat zwemmen zeker.
    Maar durft papa niet te zwemmen of moet die voor de vis zorgen bij het eten.
    Lucie heb je wel een strijkijzer bij je,thuis zie ik nooit iets ongestreken.

Een knuffel oma pijlman