Relax and chill in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu Relax and chill in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu

Relax and chill in Bangkok

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Iris

10 Augustus 2019 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Vandaag ging de wekker gelukkig iets later dan gisteren. Om 9:20 stonden we op en gingen we ontbijten. Weer heerlijk gesmuld van het buffet. Ik had toast met een spiegeleitje, french toast (soort wentelteefjes), kleine taartjes en sinaasappelsap. Daarna sprong ik onder de douche en gingen Iris en ik onze was opruimen, want die was intussen ook droog geworden. Het plan was om even snel de hotels voor Phuket te boeken en daarna naar een park te gaan, maar door problemen met het reserveren duurde het langer dan verwacht. Uiteindelijk in plaats van booking.com en de eigen site van het hotel via Agoda het hotel geboekt waar we morgen gaan slapen. Inmiddels was het al ‘s middags en had het geen zin meer om naar het park te gaan aangezien we het winkelcentrum Iconsiam nog wilde bekijken. Het werd dus onbedoeld een relaxdagje. Als lunch aten we een baguette met salami en wat fruit zoals mango, dragon fruit en meloen. Jammie! Daarna liepen we naar de shuttleboot om naar Iconsiam te gaan. Eerst zagen we alleen de dure winkels waar wij de spullen niet van kunnen of willen betalen. We liepen iets verder en daar waren de “goedkopere en normale” winkels. Ik heb uiteindelijk bij de H&M nog een leuk jurkje gescoord. Dat was de enige aankoop eigenlijk in het winkelcentrum. Daarna hebben we weer bij allerlei tentjes van Sooksiam gegeten zoals de maïskolf, de Thaise kokosnootpannenkoek, springrolls, zoetige pindareepjes met sesam en als toetje had ik kokosnootijs in een halve kokosnoot. Iris had sticky rice met mango gegeten. Als laatste hebben we nog de fonteinshow bij het winkelcentrum bijgewoond. De liedjes klonken een beetje disneyachtig en de kleuren van de fontein waren ook grappig om te zien. In het donker gingen we weer terug met de boot naar Sathorn. We kochten bij de winkel nog even een yoghurtje met muesli voor morgen. Aangekomen in het hotel pakten we onze tassen zo ver mogelijk in en deden we het licht uit.

Groetjes,
Marjolein

• 13 Augustus 2019 - 05:25

Mama:

Hi meiden, Toch eens praten met de bazen van jullie Appie’s voor loonsverhoging! Maar met een klein budget kom je ook een eind. Relaxen is ook belangrijk, veel energie op doen voor de komende tijd. Kusss mama

• 13 Augustus 2019 - 18:26

Lummie:

Hallo weer een leuk verhaaltje van jullie.
    Voor luxe dingen moet je wel een vriendje scoren met veel geld.
    Maar geld maakt niet gelukkig het is de liefde die het doet.
    Dus meiden geniet maar van het kijken.
    En lekker niks doen is ook fijn hoor het is toch vakantie.
    Liefs oma