Met de Twin Otter naar de jungle - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu Met de Twin Otter naar de jungle - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu

Met de Twin Otter naar de jungle

Door: Marjolein, Iris en Lucie

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Iris

01 Augustus 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi,

Ik was vandaag in het vliegtuig. Er was een mevrouw die ging schreeuwen en drukte op de nootknop en toen waren we bij een resort. Er was een tour en die ging niet door en Marjolein en ik hadden geluk het ging niet door en Marjolein en ik gingen in het zwembad en toen gingen we eten. Het was erg lekker eten.

Junglefans, kijk naar onze berichten.

Jungle groet Iris

Hoi allemaal,

Hoe gaat het daar? Met mij gaat het goed. We gingen vandaag met het vliegtuig naar Mulu. We zitten in een resortpark het is daar heel leuk. Het Mulu nationale park ligt naast het resort. We zouden met een tour gaan maar die ging niet door. Iris en ik gingen zwemmen in het zwembad. Papa en mama gingen later ook zwemmen. We hebben lekker gegeten. We gaan zo slapen.

Jungle groetjes Marjolein

Vandaag hebben we rustig ontbeten en daarna gingen we met de taxi naar het vliegveld van Kuching. We hebben even een bak koffie gedronken bij de Starbucks en daarna naar de gate gewandeld. Met een propeller vliegtuig van MASwings zouden we naar Mulu vliegen. De bagage werd in het vliegtuig gestouwd en daana hebben we een mooie vlucht gehad waarin veel van het land te zien was: meanderende riviertjes, palmbomen, dorpjes. Het vliegveld in Mulu bleek zowel een landings- als opstijgbaan te zijn. De bagage werd niet op een band gelegd maar netjes een voor een op een bankje gelegd. Daarna gingen we met een busje naar het Royal Mulu Resort. We dachten dat we in de namiddag een tour hadden, maar dat bleek opgeschoven te zijn omdat we een extra nacht hadden geboekt. Voor Marjolein en Iris was dit fantastisch en gingen direct naar het zwembad. Tjerk en ik hebben de was gedaan en zijn daarna naar het zwembad geweest. Heerlijk! ’s Avonds hebben we heerlijk gegeten: buffet en er waren heerlijke toetjes voor mij: Pandang custard, diverse soorten cake, fruit mmmmm. Daarna hebben we nog een spelletje Yahtzee gedaan en zijn gaan slapen.

Groet Lucie

• 04 Augustus 2010 - 09:39

Opa En Oma Pijlman:

Lekker dat er weer eens een zwembad was meiden daar waren jullie ook wel aan toe denk ik.Van koffie krijg je rood haar hoor zeggen ze en lekkere toetjes is ook niet zo gezond hoor.Dat wordt straks afkicken.doei