Waar is de camping? - Reisverslag uit Ruska Wieś, Polen van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu Waar is de camping? - Reisverslag uit Ruska Wieś, Polen van Marjolein en Iris - WaarBenJij.nu

Waar is de camping?

Door: Iris, Marjolein en Lucie

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Iris

21 Juli 2013 | Polen, Ruska Wieś

Heei,

Vandaag moesten we om 7 uur wakker worden. Marjolein rent de douche onder en daarna ben ik aan de beurt. We gingen om half 8 met de lift naar de ontbijtzaal. Er waren yoghurtjes en broodjes. Ik nam lange vinger yoghurt en een broodje met kaas, met als drinken citroenwater en jus de oranje. Daarna reden we naar de camping maar papa had prongeluk het verkeerde in getypt, dus we waren 99 km dus 2 uur verkeerd gereden. Onderweg werd ik een beetje wagenziek en had het spuugzakje onder me. Papa zei als we een Sklep(supermarkt) tegen komen, kopen we even een Twix. Uiteindelijk zagen we een winkel en kochten daar 4 Twix-en. Daarna reden we naar de goeie camping en waren we dus goed aangekomen. Tent met moeite opzetten, daarna bbq-en en lekker slapen.

xxx Iris

Czesc allemaal,

Vandaag ben ik om 5 voor 7 opgestaan. Ik lag heerlijk met Iris op een kamer. Het was gezellig :-). Toen ging ik douchen, aankleden en naar papa en mama toe. Snel even ontbijten! Tanden poetsen, spullen inpakken en naar de auto. Rijden, rijden en slapen in het wagentje. We reden een beetje om richting Warschau, want we konden ook via de snelweg. Toen zagen we een Tesco, daar hadden we flesjes water, blikjes cola light en citronella kaarsen gehaald. We reden weer verder. Zzzz! Papa had het verkeerd in de navigatie getikt, toen moesten we weer 1,5 uur verder rijden of zo. Even plassen... Einlijk bij de camping tent opzetten. Iedereen keek ons raar aan, maar herlas de 1e keer. Het duurde heel erg lang. Zweet op je hoofd. Pff pff! Toen gingen we naar de supermarkt Kaufland. Weer terug naar de camping. Nu gaan we de bbq aanzetten.

Pozdrowienia van Marjolein

De wekker gaat niet. Tjerk staat voor 7 uur op en stapt onder de douche. Ik blijf nog even liggen en stap uit bed als Tjerk uitgedoucht is. Heerlijk die douchestralen. Even later wordt er geklopt op onze deur. Iris en Marjolein staat voor onze deur, al helemaal gedoucht. Goed zeg, zonder wake up call door papa! We gaan naar beneden voor het ontbijt. Heerlijke broodjes en yoghurtjes. Daarna pakken we de spullen in. Tjerk zet het plaatsje waarin zich een leuke camping bevindt in de 'TomTom'. Om ca. half 3 komen we aan. Helaas geen camping te bekennen. Met de iPad in de hand zoeken we de app op en voeren opnieuw de gegevens in. Nog 99 km te gaan. 10 km voor de camping zien we een supermarkt. We kopen wat lekkers. Om 16:30 uur komen we bij de camping aan. Prachtige vlakke plekken en uitzicht over een meertje. Samen met Marjolein en Iris leggen we het plastic neer zodat het grondzeil er op gelegd kan worden.Tjerk zet het grondzeil vast. Met de beschrijving in de hand zetten we de tent op. Het valt niet mee. Zweetdruppels lopen als watervalletjes langs ons gezicht en rug. Om 19 uur staat de tent met de kleinste luifel, zijn de slaapcabines erin gehangen en hebben Iris en Marjolein deze ingericht. De rest komt morgen. We stappen de auto in op zoek naar een restaurantje. We komen als eerste een supermarkt tegen. We kopen de eerste boodschappen en ook het eten voor vanavond. Bij de tent aangekomen zet Tjerk het grilletje aan, maakt Iris de broodjes klaar en ik de sla. Het koelt snel af. De fleecevesten en lange broeken moeten aan. Na het eten ruimen we op en zetten de spullen binnen. We gaan slapen. Tot morgen.

Liefs Lucie

• 22 Juli 2013 - 18:50

Lummie:

Hallo vakantiegangers
    Leuk om zo weer op de hoogte te blijven.
    Maandag heb ik de bom in de slaapkamer op geruimd.
    Marjolein en Iris weten er alles van.
    Heb ik ook wat te doen nu het zo stil is.
    Kijk je wel uit Iris waar je loopt? Haha grapje.
    Vandaag van Wietse bericht gekregen dat ze ook veilig zijn aangekomen.
    Beetje laat maar KPN had weer problemen.
    Het is hier heel warm ,kan er niet goed tegen.
    Mag voor mij een graadje minder.
    Lekker eten en drinken doe ik wel hoor dus geen zorgen om mij hoor!
    Ga nu de planten water geven en dan naar Alie.

Kus van oma

• 22 Juli 2013 - 21:11

Marja:

Dag van der schaafjes, al weer de nodige avonturen achter de rug lees ik. Leuk dat ik de vakantie weer mag volgen. Als fan. Wat voor tent is er mee? Een ingewikkelde knutsel. Hier Ishtar heerlijk warm. 30 graadjes. In het zich goede doen. Toch, ondanks de vakantie wel aardig druk.
    Gisteren in de kano, met nog een miljoen Nederlanders.
    Groetjes vanuit Zwollywood
    Marja

• 23 Juli 2013 - 09:59

Jan Enanneke Vd Schaaf:

Hallo vakantirgangers.De eerste berichten zijn goed ontvagen.Leuk gedaan en dan zijn we weer op de hoogte.Jammer dat papa het perongeluk het verkeerdeadres van de camping had ingetoetst.kan gebeuren.Hier alles prima.Erg warm vandaag.Vanmiddag kunnen we buiten in de schaduw zittenverder geen nieuws.geniet van de vakantoe.Ik heb Gerda ook even een berichtje gestuurd,dat jullie op de plaats van bestemming zijn aangekomen.Liefs van papa en mama

• 23 Juli 2013 - 10:26

Maria:

Hoi allemaal,

Goed te horen dat jullie een veilige, goed verzorgde reis hebben gehad en goed zijn gearriveerd op een leuke camping.
    Geniet van al het natuurschoon en de cultuur in de omgeving.
    Hopelijk hebben jullie het iets minder warm dan wij thuisblijvers, we zijn het niet meer gewend zo'n 33-34 graden in de schaduw.

Groetjes,
    Maria

• 23 Juli 2013 - 23:03

RGCL:

Waar zouden we zijn zonder TomTom...? Of: waar zouden we zijn zonder ouderwets-kaartlezende bijrijder? Nou ja, uiteindelijk toch op een mooi plekkie gearriveerd! Het is hier zo ongelofelijk heet, dat het bijna niet leuk meer is. Bij jullie hopelijk wat koeler?! RGCL XX